Elektronická reklamace dodání zásilky
Víte, že...?
Tato aplikace umožňuje odesílateli podat reklamaci:
- vnitrostátní poštovní zásilky v případech, kdy:
- zásilka nedošla adresátovi
- jste neobdrželi potvrzenou dodejku
- jste neobdrželi dobírkovou částku
- mezinárodní poštovní zásilky v případech, kdy:
- zásilka nedošla adresátovi nebo došla se zpožděním
- jste neobdrželi potvrzenou dodejku
- dodejka nebyla správně vyplněna
- jste neobdrželi dobírkovou částku
V případě, že je důvod reklamace jiný nebo reklamujícím je adresát, je nutné podat reklamaci osobně na kterékoliv pobočce České pošty.
Pokud jste zásilku podali se svojí Zákaznickou kartou a před podáním elektronické reklamace se přihlásíte, většinu požadovaných údajů vám do formuláře předvyplníme.
V případě úspěšného podání reklamace bude potvrzení o jejím přijetí odesláno na Vaši e‑mailovou adresu.
Po vyřízení reklamace zašleme písemné „Oznámení o výsledku reklamace“ na adresu odesilatele zásilky nebo e-mailové „Oznámení o výsledku reklamace“ na e-mailovou adresu uvedenou v reklamaci.
Po zadání reklamace prostřednictvím této aplikace s přiloženým scanem podací stvrzenky Česká pošta zahájí reklamační řízení, pro případnou výplatu jakékoliv náhrady či dobírkové částky je nutné předložit originál podacího dokladu na pobočce České pošty.